Fördel med att vara granne med Karolinska

Flyttandet har gått bra, maaaaaassor kvar att göra men det är ju bara den roliga biten som är kvar.

Natten igår spenderades på akuten igen, den här gången fick jag mitt klippkort inplastat eftersom jag är en riktig stammis där. Sjuksköterskan som skulle ta prover var inte så stabil på handen så hela fem gånger fick hon sticka på olika ställen i armar och händer för att hitta någon bra ven. Resultatet är att jag nu ser ut som en totalpenetrerad pundare med nålstick och blåmärken överallt. Trots hennes nålmissar så satte jag nytt personbästa vad gällande tid för ett akutenbesök, endast 5½ futtiga timmar spenderade jag där den här gången, så snabbt har det aldrig gått förut. Kanske någon typ av VIP-behandling eftersom jag har stammiskort. Glassigt.

Fördel med nya lägenheten: ligger nära sjukhuset så det blir inte så dyrt med taxi varje gång jag ska dit.


Kommentarer
Postat av: Linda

det här är inte klokt!!

2010-03-10 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback