Bara en vecka kvar

Semester nästa vecka. Det känns otroligt lockande och efterlängtat.

På måndag går flyttlasset, har bokat flyttgubbar, bil och allt sånt nu och så fort mötet på banken är klart så sätter vi igång. Hoppas att jag kan fortsätta vara ledig tisdagen och onsdagen för att kunna fixa i lägenheten, går inte det så får jag kila in på kontoret (behöver jag säga att chefen tycker att det är smidigt att jag flyttar knappt 5 min promenadväg bort?), men behöver förhoppningsvis inte jobba heldagar iaf.

Onsdag kväll anländer Tessan till Stockholm och på torsdag förmiddag entrar vi Berlin. Jag ser framför mig tyskt klubbhäng, peta på resterna av Berlinmuren, en sista korv innan jag börjar på pulver igen och så framförallt: Scooterkonserten i Berlin Arena på lördagen - J'adore Hardcore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback