Not on a school night

Hela familjen (utom lillebror) går i "köpa tv-tankar". Jag har ju ingen tv just nu och mamma och pappa vill ha en ny. Jag hoppas iofs att mamma och pappa köper en ny tv så att jag kan få överta deras gamla.

Imorgon kl 07.00 öppnar Media Markt i Uppsala. Vi har en känsla av att de borde ha en del bra öppningserbjudanden, men nu är det så att deras premiärerbjudanden kommer inte upp på hemsidan förrän vid midnatt. Jag fick ett sms av pappa:

"Ring om du är vaken så kollar vi tillsammans över telefon då".

Hahaha, som att jag skulle vara vaken så sent på en jobbkväll. Nu är klockan halv tio och jag ligger redan i sängen och kippar med ögonlocken. Älskar att gå och lägga mig vid samma tid som pensionärer och småbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback