Givande shopping

Fick med mig allt jag skulle ha från Barkarby (plus lite till såklart, herregud jag var ju inne på IKEA). Kom hem kl 16.15, tittar i ordningsreglerna (vill vara duktig granne och göra bra intryck såhär i början) och där står att man bara får borra och ha sig mellan kl 10-16 på lördagar och inte alls på söndagar. Inte alls! Alltså kommer det att dröja en vecka innan jag får upp min stång, om jag nu inte skulle råka hinna hem innan kl 18 en vardag.

Efter Ninas
tips köpte jag också ett gäng tygskor, men det bästa skoklippet gjorde jag i Nikeoutleten: nya träningsskor nedsatta från 1 100:- till ynka 250:-. Väljer att se det som att jag har tjänat pengar, allt enligt shoppinglogikens handbok.


Kommentarer
Postat av: Linda

oj oj riktigt klipp på tränings skorna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback