Vidrig tapet

Var nyss och inspekterade städningen i nya lägenheten. Hade på något sätt lyckats förtränga att det fanns en hemsk fondtapet på en av vardagsrumsväggarna. Måla väggarna stod i och för sig redan på min "att göra-lista", men nu hamnar det på första plats, följt av: ommålning av köksluckorna och slipa och måla om fönsterkarmarna.

Men det där ser jag som roliga projekt, vill ju få en chans att verkligen göra lägenheten till min :)

Mamma och pappa var här hela dagen och hjälpte mig att packa och nu är faktiskt allting nedplockat förutom lite grejer i badrummet.

Längtar tills imorgon när flyttgubbarna fått in allting i nya lägenheten och jag kan få sätta igång och plocka upp och fixa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå va kul flytta fixa sitt eget!

Postat av: Jasmine

Du som är så händig med penseln kan ju få komma och hjälpa till sen =)

2010-03-08 @ 18:48:54
Postat av: Linda

du kanske vill ha en fondvägg med ett handmålat motiv ;)

2010-03-09 @ 19:06:21
URL: http://lindsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback