Det där med att vara lite efter

Så här blir det då och då när jag ska tipsa om musik:

Postat av: Stefan
Jag vill absolut inte vara en sån som kommer med pekpinnar och egna åsikter till höger och vänster men...du hade inte behövt lägga till honom som vän, du hade bara behövt sätta på p3 så hade du hört låten 6-7 gånger per dag...men som tur är så är ju inte jag en pekpinnskille så jag säger istället: Shit vilken tur att du blev vän med honom... ;)

Eftersom jag inte lyssnar på radio (undantag: Morronrock på Rockklassiker och sommarpratarna) så kan det vara så att jag ibland är "lite sen på bollen" så att säga. Tessan älskar till exempel att påminna mig att året var 2006 och jag hade precis kommit på hur bra
Song 2 med Blur va.

Men den här då? Går den också på radio?

Fick köra google translate på texten för jag kände på mig att den var snuskig.

Och ja, det är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback