Nu lägger jag på

Sista tjatinlägget, jag lovar.

Men hade på riktigt glömt bort hur jobbigt det var med telefoner som inte ringer så som man vill att de ska ringa. Skräp är det. Inget mer sånt tack. Det var knappt så att jag hann ut på planen igen förrän det var dags att springa tillbaka till omklädningsrummet och här tänker jag stanna.

Finns så mycket kul att se fram emot att "han som aldrig ringde" snart kommer att vara glömd. I helgen kommer Tessan upp från Göteborg. Då ska det turistas och bara hängas. Ett besök på Skansen, promenad på Djurgårn, sånna grejer.

Helgen efter det är en långhelg och den kommer jag att spendera i Göteborg. Härliga fina Göteborg som är fullt av härliga fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback