Nu modebloggar hon igen

Jag vet att det kanske inte är så att jag absolut behöver ett par nya skor. Men ni måste ha i åtanke att jag är en kvinna som känner sig rätt så naiv och har tappat tilltron på hela det manliga släktet utan att ens kunna trösta mig med vin eller choklad. Då finns det bara skor att tillgå. Och vilka skor sen! De är inte det snyggaste ni sett. Inte heller det fulaste. Det kan vara det mest alldagliga par skor ni sett. Och det är ju det fina med dem, funkar till allt och är fantastiskt sköna att bära.

Funderar på att sova i dem, men nöjer mig med att ställa dem brevid sängen så blir de det första jag klär på mig imorgon när jag vaknar. Det garanterar en bra start på dagen.


Kommentarer
Postat av: Linda

"funderar på att sova o dom" hihi va söt du e :)

Postat av: armineee

Mycket fina och söta och definitivt ett nyttigt köp till våren måste jag säga! Du kan sova med dom på med gott samvete ;)

Postat av: Jasmine

Nu har jag gått i dem en hel dag och natt (nej sov inte i dem, festade istället) och betyget kvarstår, väldigt sköna och användbara!

2010-05-07 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback