"Tänk vad mycket bättre allting skulle vara om hela världen var ett stort technodansgolv"

Ni tyckte nog att det lät lite sjukt när jag sa att jag skulle åka till Berlin för att kolla på Scooter.

Då kommer ni tycka att det låter ännu sjukare att vi planerar en ny Scootersemester. Den här gången ska de spela på Oktoberfest i Kemnitz. Jag vet ingenting om Kemnitz, men det går ju att lära sig.

Det är sånna här planer som smids när man lämnar mig och Tessan ensamma en helg. En helg där vi skulle ta det så himla lugnt. "Absolut inte gå ut" sa vi. Partyklänningarna åkte konstigt nog på ändå.

"Men vi kommer inte bli så sena iallafall" sa vi när vi gick hemifrån mig. Aningens motsägelsefullt att säga så och sen stanna till stängning. Men hur ofta får man gå ut med sin bästis och stå och veva på technogolvet hela kvällen? Inte så jätteofta, nästan aldrig faktiskt så då gäller det att passa på när chansen bjuds.




Vi posar MYCKET ansträngt, tar vätskepauser och åker Stockholms längsta rulltrappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback