Idag fick vi allt - lite blod, en del tårar och jävligt mycket svett

Nya shorts, men det var inte så mycket mål i de där shortsen som jag trodde. Däremot tror jag att pojkarna blev lite avundsjuka på mina nya shorts och det här tog sig uttryck i stryk. Ganska tidigt in i matchen fick jag en hård (oavsiktlig) armbåge rakt upp på näsan. Där blev det lite blod och några tårar också.

Sen spelade jag vidare med en näsa som svällde i realtid.

I vanliga fall så brukar de hårda skotten hamna på benen men idag fick de in några fullträffar på armarna också. Kan vara så att de lyckades få till den tydligaste innebandybollsavgjutningen någonsin. D.v.s. man ser inte bara märket efter hålen i bollen utan också från de små groparna i plasten. Väl skjutet!

 
Bilden på bollmärket måste vara större för att ni ska förstå hur ont det gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback