Jag ställer dem där

Nog för att jag såg solen i säkert en kvart i fredags, men så värst vidare stark är den inte så här års. Alltså behöver inte en miljard solskyddsfaktorsflaskor ta upp plats i badrumskåpet.

Påminn mig i maj nästa år att jag ställde dem i hörnskåpet i städskåpet så slipper jag köpa en miljard nya för att jag inte kommer ihåg vart jag ställde fjolårets.

Det kan förresten vara bra att påpeka då och då att i det där skåpet har jag också mitt förråd av shampoo, balsam, duschkräm och sånt. Kan vara bra att ha i åtanke när man skriver upp balsam på inköpslistan, är duktig och kommer ihåg att ta med listan till affären, köper allt på listan, kommer hem och av en slump tittar i det där hörnskåpet och hittar tre osprättade balsamflaskor. Åhh vad jag önskar att jag hade haft det i åtanke när jag skrev den där listan imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback