Knivdans

Alltså utan den här badrumsrensningen jag sysslar med så skulle inte jag ha nåt att blogga om.

Innan rensningen hade jag 11 necessärer (is that really necessary?) i varierande storlekar. Nu har jag rensat ner det här antalet till fem stycken (applåder!) men det mest uppseendeväckande är inte min rensninstalang utan det faktum att i två av de elva necessärerna så hittade jag knivar. En fickkniv och en morakniv (med mitt namn graverat på knivslidan). Två gånger om har jag alltså tyckt att en kniv hör hemma bland tops, tamponger, hårsnoddar, nån mascara och annat sånt jox.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag visste inte att du var en sån knivfantast! Snart får man väl läsa om dig i tidningen, och så blir jag intervjuad som "en bekant till mördaren". Då skulle jag säga: "Jasmine visade aldrig några sådana tendenser, och mig veteligen hade hon ingenting emot dvärgar."

2010-11-28 @ 11:29:28
Postat av: Jasmine

Vilket bra svar! Men du visste väl att jag är lite finsk och då kommer det där med förkärlek för knivar med modermjölken vettu. Några av mina släktingar i Finland äger t.o.m en vapenbutik (sanning!).

2010-11-28 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback