Modebloggsinlägget som fick IG

Här satt jag laddad efter en veckas shopping och tänkte modeblogga er till månen och tillbaka.

MEN, av allt det som hamnade i kassarna så finns det knappt nåt som ligger uppe med bild på respektive butiks hemsida.

Och att bara skriva, tre klänningar, en kjol, en topp och ett par byxor, säger ju inte så mycket.

Kjolen var leopardmönstrad, om det hjälper er fantasi på traven.

Men vi kan iallafall glädjas åt att jag härmed vet vad jag ska ha på mig på alla julbord och fester som väntar i december och sånt är ju alltid värt att applådera.


Jag köpte en mössa också

Kommentarer
Postat av: josefin

oo kul med shopping. nyfiken lägg upp egna bilder vetja ;)

2010-11-26 @ 11:45:43
Postat av: Emma

Du har väl en kamera! kom igen nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback