Motivation kan se lite olika ut

Har för tillfället ett Friskis & Svettiskort att tillgå och eftersom jag missade zumban igår så har jag bokat in mig på ett danspass på F&S Lindhagen.

Jag är noll sugen just nu, men det är inte kroppen som är trött egentligen utan bara sinnet. Det kommer att kännas bra när jag väl är ombytt och klar. Och om jag bangar träningen får jag inte köpa några nya innebandyshorts (det är alltså ett straff att inte få göra av med pengar).

Jag behöver nya shorts, alltså går jag och tränar.


Men allra, allra helst skulle jag vilja ha ett par sånna här. Finare inneskor får man leta efter. Kanske en bra present till mig själv när jag, om en månad, firar ett år på innebandyplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback