Pensionärsprogrammen och jag

Förra veckan var det säsongsavslutning av Doobidoo. På spåret tar över dess plats i tv-tablån. Det är ett program som jag dömt ut på förhand trots att jag knappt sett en minut av det. Doobidoo handlar om musik och där kan jag iaf några av frågorna. På spåret handlar om geografi och om det kan jag absolut inte ett endaste dugg och jag gillar att känna mig smart framför tven, alltså går På spåret bort (av samma anledning tittar jag inte på Are you smarter than a fifth grader?).

Hur ska detta tomrum fyllas? Med SVT Play såklart, jag har missat sex avsnitt Doobidoo som jag måste hinna med att marathontitta på de kommande fredagkvällarna innan de försvinner från playen.

Så när ni frågar om jag vill hitta på något i helgen och jag svarar att jag redan är rätt uppbokad så förstår ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback