Zumba

Igår var jag på Zumba igen och det finns nog inget som får mig att känna mig så ograciös som att gå på ett danspass. Jag börjar förstå vart händer och fötter ska ta vägen, men det ser väldigt stapplande ut när jag förflyttar dem och det där med takt har ju aldrig varit min grej. Men det kändes ändå som en liten förbättring mot när jag testade det första gången på Friskis och igår blev jag till och med svettig, det hann jag aldrig bli på första försöket.

Kolla på den långa tjejen i gröna byxor och vit tanktopp, det skulle kunna vara jag:


Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha :)

Postat av: Tove

Åh, jag kommer aldrig våga gå på zumba!

Men jag gillar hon i grönt, hon skulle kunna vara jag också..

2010-11-05 @ 10:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback