Önskelista

Jag är bra på att snacka, sen är det inte alltid som jag får något gjort i verkstaden. Därför vågar jag inte kalla listan ned för "mål", men däremot en lista över saker jag skulle vilja göra i tränings/friluftslivsammanhang (ingen hänsyn har tagits till problem att kvalificera sig till olika tävlingar och liknande där seedinglopp och sånt krävs, det här är ju en önskelista) :

- Springa ett marathon (Stockholm marathon jubileumsåret 2012 vore nåt det)
- Genomföra ett ultralopp (Lapland Ultra tex.)
- Bestiga Kebnekaise
- Delta i ett triathlon
- Greja tjejklassikern (riktiga klassikern vore såklart coolare, men jag inser mina begränsningar)
- Spela i ett korpenlag (fotboll eller innebandy)
- Lära mig en dans

Man kan ju inte göra allt på en och samma gång, men förhoppningsvis har jag många friska och pigga år framför mig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill också lära mig en dans!!

2010-10-16 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback