Mycket Emma

Både söndag och måndag blev Emma-dagar. I söndags mötte jag upp henne efter jobbet och sen så blev det prat, prat, och lite mer prat över en middag och kvällsfika på stan. Visst är det jobbigt att pendla, men fördelen är att jag hinner hänga lite mer med alla jag gillar i Uppsala.

Här ska det vara en bild på den enorma kärleksmums som det tog mig två timmar att äta upp. Tyvärr funkar inte bildöverföringen, men tänk er att den var större än min knytnäve och väldigt hög. Och lika god som stor var den. 

Långpromenad med samma Emma efter jobbet igår. Tanken var att vi skulle gå till MediaMarkt och tillbaka, men eftersom jag sa att jag hittade (och Emma av någon anledningen trodde på det) så gick vi lite vilse ute i Boländerna. Drygt tre timmar senare kom vi till Ringgatan och fick slå oss ner vid dukat bord.

Om jag trodde att benen var trötta efter det så är det ingenting mot hur de känns nu - ett skivstångspass senare.

Nu börjar armarna domna bort också. Räknar med träningsvärk i mängder imorn. Då passar det med en vilodag där lillebror ska bjuda mig på bio. Gullig brorsa det där.

Och gullig Emma också, hon har lovat att ta mig ut på en till långpromenad. Nästa gång går vi till Jumkil. Det kan vara ett steg i rätt riktning mot ett sånt
här; ett ultralopp med gångklass. Det står uppskrivet över saker jag vill göra i träningsväg. Sen så är jag ju väldigt bra på att snacka också, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback