Veckoslut

Igår mötte lillebror upp mig när jag kom till Uppsala. Vi hämtade ut biobiljetterna till "I rymden finns inga känslor" och sen åt vi middag nedsjukna i de stora fotöljerna på Cafe Linné. Inte ofta jag får till sån kvalitetstid tillsammans med brorsan.

Filmen sen var en riktigt mysig historia. Rolig, tänkvärd och sevärd.

Redan torsdag idag och ikväll väntar AW på kontoret. Sover i Stockholm ikväll så att jag kommer upp till innebandyn imorn också. En innebandy som jag hoppas ska råda bot på min träningsvärk, nu går jag som en stelopererad 80-åring.

En snabb fika tillsammans med Åsa för att vinka av henne innan hon flyttar från landet, sen sätter jag mig på tåget mot Uppsala. Där väntar Josse och vi ska ta oss ut på promenad och grilla för sånt behöver man ju inte sluta upp med bara för att det blivit höst.

Det kommer bli ett bra slut på den här arbetsveckan också, tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback