Min sista vecka, för på söndag dör jag

På gruppträningen i Hagaparken i tisdags var det en kille från snabba gruppen (jag springer med nybörjarna) som undrade om det inte var någon som var sugen på att köra fler gruppträningar utöver de som ToppHälsa ordnat.

Bra initiativ tycker jag, på något sätt så lyckades han övertala mig (ehh, inte så svårt, bara att dingla med en utmaning framför ögonen på mig) att hänga med på söndag och springa.

Vi upprepar: Jag (som tränar med nybörjargruppen) ska springa med en kille som just nu tränar inför att delta i
Ironman (och som dessutom planerar att springa milen i ToppLoppet på 40 min för att sen hänga på gruppen som ska springa 5km och klara den distansen på 20 min).

Förnedring och förödmjukelse är tydligen min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback