Fun run-nörd

Fattar inte vad jag velade över där gällande ToppLoppet och Hässelbyloppet, klart jag kör båda!

Är verkligen en fun run-nörd och kom på att under 2010 kommer jag ha sprungit sju stycken lopp. Åsa frågade förut om vi skulle ha som målsättning att hinna med tio stycken lopp under 2011. Då tyckte jag att det lät lite väl mycket men det skulle ju inte vara någon omöjlig utmaning. Alla lopp som jag sprang i år skulle jag ju vilja köra nästa år och att det blir varvet nästa år också är ju klart och sen så skulle jag vilja hinna med åtminstonde Tjejmilen och Midnattsloppet också.

Och så vore det ju bra att kolla formen i Premiärmilen och Bellmanstafetten verkar skoj. Det saknas ju inte underlag för att anta utmaningen iallafall.

Sen jag kom igång igen efter sommarens sporadiska träning så har benen känts så tunga, så tunga i spåret. Men imorse kom den där känslan av starka ben tillbaka. Bra och välbehövligt för ikväll är det träning i Hagaparken tillsammans med Topphälsas löpcoach.

Avklarade lopp 2010:
Run for water
Vår Ruset
Blodomloppet
iFORM-loppet

Kvarstående lopp 2010:
ToppLoppet
Hässelbyloppet
Tjur Ruset

Kommentarer
Postat av: Nina

Imponerande!

Postat av: Linda

Verkligen! :)

2010-09-16 @ 19:10:02
Postat av: josefin

sjukligt impad. helt fantastiskt. ja borde oxå pröva sprinag nåt lopp.

2010-09-17 @ 13:23:45
Postat av: Jasmine

Tack tack, häng på nästa år!



Josse, om du ska springa lopp så måste det ju bli minst en halvmara. Hörde jag dig säga Göteborgsvarvet 2011? ;)

2010-09-18 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback