Vilse, visiter och vinnarskalle

Tror ni inte att jag gick vilse ändå? När jag skulle hem så var hållplatsen flyttad. Jag gick, och gick, och gick utan att hitta den. När jag kom till motorvägen så var det bara att vända om och testa en annan väg. Trial and error är min melodi. Kom hem till slut. Synd bara att jag kommer ha glömt den rätta vägen till nästa gång.

Träningen i Haga var hursomhelst bra. vi körde intervaller och övade på löpsteget. Vi fick i läxa att hinna med två löppass hemma på egen hand innan nästa träning. Tanken var att vi skulle ut imorse men när regnet öste ner och åskan mullrade så fick det bli gymmet istället.

Mycket träning nu, men inte bara det. Igår efter jobbet käkade jag med Alex, en tjej som var med på Kroatienresan, och ikväll ska jag möta upp Malou nere på stan. Bra tjejer båda två!

Och sen så kommer en helg och den börjar på bästa möjliga sätt: innebandy imorgon. Förra veckan kallade de andra mig för "terminator". Imorgon ska jag gå in med ännu hårdare i närkamperna. GAME ON!


Kommentarer
Postat av: josefin

o träffa du alex va skoj, var ni ut och åt? vill oxå komma till dig. hoppas på lediga helg snart så blir de nog uppsala sthlm.

2010-09-17 @ 13:23:13
Postat av: Jasmine

Ja, kul att passa på nu när hon är här uppe och praktiserar. Idag var vi och käka lunch och gick på Fotografiska museet. Kom upp hit du med darling, f.r.o.m nästa vecka och två månader framåt har jag ingen lägenhet (stambyte), bor i Nyby då.

2010-09-18 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback