Förskottsbelöning

Efter varje genomfört lopp får jag köpa en träningspresent till mig själv (typ nya strumpor, handskar, gummiband, osv). Nu både vill jag ha, och behöver nya träningsskor alltså skulle det bli nästa present. Synd bara att skorna jag vill ha är slut överallt.

Men jag var inställd på belöning och shopping (detta trots det faktum att jag hade bestämt att september skulle vara en shoppingfri månad) och då måste jag få belöning och shopping.

Tada! En ny höstjacka från Monki, stort tack till mig själv.


Söt kollega när jag kom imorse: "Jag visste inte att du hade flyttat till söder?"


Kommentarer
Postat av: josefin

gryma älskling! klart du ska ha belöning. ja belönar mig med nya shopping öö typ några gånger i veckan..ops.super snygg jacka den kanske man borde spana in. puss

2010-09-17 @ 13:22:18
Postat av: Linda

ja fin jacka!

2010-09-17 @ 16:16:11
Postat av: Nina

Fiin!

Postat av: Jasmine

Tack tack! Väldigt skön jacka, inte så varm kanske med det får plats många tjocktröjor under den, köp köp!

2010-09-17 @ 19:20:00
Postat av: Emma

Snygg!

2010-09-18 @ 22:28:18
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback