Ta mig (tillbaka) till havet

Jag lever. Anledningen till bloggtorkan stavas  s e m e s t e r.

Och sicken underbar semester det har varit. Varm sol, klarblått vatten, kul ressällskap, fest, god mat, bada, osv. Det där med båtliv gick ju hur bra som helst, första dagarna var jag livrädd för att kila över landgången och åka gummibåt. I slutet hjulade jag över landgången och drog den där flyktningbåten i gummi som om jag aldrig gjort annat.

Himla glad att jag fick hänga med, var så sköna människor som var med på resan, ett riktigt roligt gäng som jag hoppas träffa fler gånger.




Kommentarer
Postat av: josefin

ja visst är de ett grymt gäng :) alla är så glad och lätta att umgås med. du kommer absolute träffa alal igen :) super semester verkligen. glad du följde med. puss

2010-09-07 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback