Hej höst

Slut på semester och tillbaka till vardagsrutinerna. Och träningsrutinerna.

Det har slappats ordentligt i sommar, så som det lätt blir på semestern så nu kryper det i kroppen av rastlöshet. Tävlingsmänniska som jag är så gillar jag att ha mål med min träning och därför känns det bra att ha några lopp inplanerade:

2 okt: Topploppet
10 okt: (ev.) Hässelbyloppet
16 okt: Tjur Ruset

Och så det stora målet som det ska börja tränas inför redan nu: Göteborgsvarvet 2011.

Simhallen har öppet som vanligt igen och på fredag ska det äntligen bli innebandypremiär efter sommaruppehållet.

Rosé och grillmiddagar får bli till mysiga sommarminnen och i helgen blir det storkok av mustiga höstsoppor.

Jag var sjukt opepp och inte alls redo för höst när jag kom hem från Kroatien, men nu är jag redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback