dag 06 – en låt som påminner dig om ett ställe

2006 var jag på Hultsfred och såg fram emot att se Korn. Då ställde de in.
2007 var jag på Hultsfred och såg fram emot att se Korn. Och det var så attans bra!

Ingen annan i mitt gäng ville gå och se dem, alltså vandrade jag iväg på egen hand mot festivalområdet. Och gick såklart vilse. Slog följe med ett väldigt trevligt sällskap som såg min vilsenhet och som skulle till samma konsert. Vi såg på en grym spelning och eftersom jag hade hittat en grupp galna, skojiga, härliga människor så fortsatte vi att festa tillsammans resten av natten.

Och nog för att festivaler är mycket musik men det är ju de där mötena med nya människor som gör det så bra som det faktiskt är.

Jag har inga bilder på de som jag träffade den kvällen, men hittade lite andra gamla Hultfredbilder:


1. Nästan hela securitygruppen samlad i vårt camp 2006, 2. Slapp spelning, 3. Jag och våra nya vänner från Kalmar, 4. Scenen jag, Em, Magda och Linn var med och byggde 2007




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback