dag 08 – en låt som du kan hela texten till

Hade jag varit en sån som skäms ofta så hade jag kanske tänkt till en extra gång innan jag postar den första låt som jag tänker på när jag ser rubriken här ovan.

Men nu är jag inte det och en låt som jag kan hela texten till är How many licks av Lil´Kim och Sisqo.

Det är lite synd att jag så sällan få användning av min talang eftersom den här låten aldrig finns att välja på i karaokebaren. 

I've been a lot of places, seen a lot of faces
Ah hell I even fuck with different races
A white dude - his name was John
He had a Queen Bee Rules tattoo on his arm, uh
He asked me if I'd be his date for the prom
and he'd buy me a horse, a Porsche and a farm


Dan my nigga from Down South
Used to like me to spank him and cum in his mouth
And Tony he was Italian
And he didn't give a fuck
That's what I liked about him
He ate my pussy from dark till the mornin
Called his girl up and told her we was bonin


Puerto Rican papi, used to be a deacon
But now he be sucking me off on the weekend
And this black dude I called King Kong
He had a big ass dick and a hurricane tongue

Men jag kan den Den blomstertid nu kommer också, och säkert någon gullig Backsteet Boyslåt.
Garanterat fria från snusk. Herregud, vill ju att ni ska behålla er oskuldsfulla uppfattning av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback