dag 12 – en låt av ett band du hatar

Jag hatar inte. Det tar alldeles för mycket kraft och energi att göra det. Istället blir jag förälskad i skor, musik och människor, det ger så mycket mer.

Och att hata ett band som gör något som de älskar, det låter ju helt befängt. Kommer det en låt som jag inte tycker om så finns det två alternativ; gilla läget eller gå därifrån. Musik är ju något att glädjas över tillsammans, inget att bråka om.

Men jag gillar inte Bob Hund. Tar inte till mig musiken och tycker att sångaren är alldeles för sprattlig på scenen. 

Det går inte att bädda in, med det här är
länken till det där enda tillfället som jag hade någon kontakt med Bob Hund, ett framträdande i Sen kväll med Luuk för hundra år sedan.

Sen så gillar jag inte deras logga heller:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback