dag 13 – en låt som är guilty pleasure

Alltså jag har ju en hel playlist med låtar som på så många sätt inte är något man spelar upp för vem som helst. Där ryms E-Type, Ricky Martin, Byz, Christina Aguilera och en massa annat ljusskyggt.

Men den låt jag har valt här är väl inte så himla mycket "guilty" i sig, men sättet jag använder den på är det.

Jag lyssnar på den när jag är på riktigt bra humör, sjunger med högt och verkligen känner att det ÄR en fantastisk dag och att jag precis just då mår som allra bäst och går runt och är så nöjd över att vara jag (obs, inte på ett drygt, självgott sätt utan bara så genomlycklig över att få finnas till, tänk mer flum än egoism alltså).

Och det är den här låten i kombinationen med mitt vältrande i lyckokänslor som känns guilty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback