Sötstrumpor

Shoppingrunda igår. Jag och Linda delade upp oss för att maximera tiden och inte dra ner på effektiviteten på grund av den andres osynkade shoppingtempo. Vi började från olika håll och stötte på varandra inne på HM någonstans i mitten av rundan. Eller stötte ihop är väl lite fel ord, hon såg mig på långt håll men jag såg inte henne. Jag hade spanarögonen på, var på jakt efter ett par shorts och såg därför ingenting som inte liknande ett par väldigt korta byxor. Jag såg galen ut hälsar Linda.

Sen så köpte jag strumpor för en halv förmögenhet (eftersom vi mäter förmögenhet i det finaste vi har (shorts) här så kan man säga att jag köpte strumpor för två par shorts). Små ankelsockor i olika färger. Det här paret är de allra sötaste av dem alla. De är så söta att idag går jag utan skor på kontoret bara för att alla ska få ta del av mina fötters gullighet. Inga kollegor har gjort vågen än, men tror att den kommer efter lunch. Kanske en hyllningssång också, det vore fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback