Urladdning

Åhh, jag tror inte att man kan plocka ihop en mer komplett lördag än den som jag har framför mig:

Morgonträning, sen om det blir löpspår, simhall eller gym har jag inte bestämt än. Jag gillar morgonträning och allra skönast är den på helgerna när man efteråt inte har bråttom ut från duschen utan hinner med en stund i bastun, passa på att göra inpackning samtidigt, lite helgrenovering helt enkelt.

Men ingen idé att föna håret och sånt just nu på lördag för sen ska jag få ta på mig mina tuffaste blåkläder och slå sönder saker! Riva ner väggar, kakel, ja vad som helst. Åsa får sätta släggan i händerna på mig och peka på det som ska bort. JOBBA på riktigt, ska bli så himla kul.

Sen middag hemma hos mig innan jag och en annan Åsa beger oss ut i kulturnatten, det finns så mycket att välja på att jag inte riktigt vet vart vi ska börja men det är redan klart att den kommer att avslutas med dans och fest.

Allt det här intryckt på en enda dag, bra jobbat Jasmine. Min rastlöshet håller på att slå nya rekord efter flera långa kvällar på kontoret (min vanliga mat-och sovklocka är helt satt ur spel, skojar inte när jag säger att jag ställer klockan för att komma ihåg att gå hem och äta) så en energihelg är precis vad som behövs.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter riktigt härligt :) kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback