(säkerhets)kopior

När telefonen kraschade kom jag på att det kanske var dags att göra backup på alla andra grejer också för det var ju trots allt ett litet tag sen jag gjorde det.

Trodde jag. Det var inte alls ett litet tag sen, det var ETT ÅR sen. Och nu sitter jag här och blir alldeles snurrig av allt som ska flyttas fram och tillbaka på olika hårddiskar.

Men mitt i allt flyttande så hittar jag en kul grej. Den tidigaste mappen som jag har backup på är från februari 2004. Där finns bland annat bilder från en utekväll som jag och Åsa hade. Och jag tyckte att det var något bekant med de bilderna och de från nu i helgen och javisst, hon har kvar favoritskjortan!



Men jag ska inte kasta sten i glashus, hittade en pussmunskavalkad som tydligen är standard på midsommar. 2009 fastnade den inte på bild men jag är säker på att den var med då också. År 2008 var jag sjuk och hade därför inte gjort någon krans, men hann ändå med en pussmun i photobooth innan jag och Emely gick hem till Nina.


2005, 2006 och 2007, samtliga åren firade jag i Halmstad


2008 framför photobooth och 2010 på midsommardagen ute i Björklinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback