*petar oavbrutet på kinden* Är du vaken?

Ni vi hur jag är när jag är mitt allra piggaste jag på morgonen? Hur jag liksom studsar i sängen och pickar er i ansiktet för att ni ska vakna? Så är det nu, fast jag skulle vilja picka mina jobbarkompisar i ansiktet och säga "ja men kooom nu då så att vi kan börja speeela nångång". Måste vara kicken från igår som fortfarande sitter i.

Att springa igår var så kul! Uppvärmningen innan var nog den sämsta jag varit med om, så oengagerade instruktörer men då får man ryckas med av annat istället. Folkmassa som rör sig framåt tillsammans, startskott, leenden och målmedvetna blickar, jag älskart!

Är verkligen ur form, men det är inget att hänga läpp för, då vet jag ju att det bara kan bli bättre!

Har haft fredagskänslor sen i tisdag så jag tycker att det är på tiden att den är här nu.

Vi börjar den med att ge 110% på planen nu snart, men pojkar ni kan väl låta bli att ge mig så synliga blåmärken den här gången, jag ska ut imorgon och hustrumisshandlad är inte alls den looken jag hade tänkt mig.

UPDATE


Jag sprang för Älvsjö igår och de vann hela alltihopa, och dessutom med små marginaler
så då känns det ju faktiskt som att jag gjorde någon skillnad, skoj!

Kommentarer
Postat av: Nina

Rätt inställning! Hur blir det med Göteborgsvarvet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback