Springa för ljus

Årets första "lopp" blir också det kortaste jag jag sprungit, men det passar bra för mig som knappt sprungit något alls sen innan jag gjorde illa revbenet. Ibland känner jag av det fortfarande, men det är marginelt.

Kul upplägg med områden som tävlar mot varandra och det område som har flest avslutande deltagare får ny belysning till sitt spår. Nu är ju inga av de här mitt "hemmaspår", men vad gör man inte för att hjälpa kompisar som bor i närheten.


Bild och aktuell ställning från
ljusruset.se

Kommentarer
Postat av: josefin

vilken kul och anorlunda utmaning. hur långt är loppet då? ja det de lungt så de inte gör ont .

2011-04-14 @ 17:02:19
Postat av: Jasmine

Ja väldigt roligt, och jag tog det lugnt, är verkligen inte i form, men sånt går ju att träna upp! Det var 3,7 km bara.

2011-04-15 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback