Matlust!

Hungerkänslorna och matlusten är fortfarande helt random, men idag blev jag för första gången på länge sugen på nåt, hurra!

Sill.

Jag vill ha sill. S.O.S, gubbröra, mmmm, en vanlig knäckemacka med Marits inlagda sill på (fast allra helst vill jag nog ha en S.S.O från ångbåtsmenyn på Storskär).


Sill, strömming och ost

Perfekt att det är påsk snart och att det är jag som bjuder på påskmiddag i år. Att lillebror inte äter det bryr jag mig inte om, han kan få barnmat eller nåt.

Linda gjorde nog ett bra val som äter middag ute ikväll för hemma serveras det sill och ägg.
Festligt värre!

UPDATE


En ägg- och sillsmörgås kanske inte ser så mycket ut för världen, men det var precis det jag behövde


Kommentarer
Postat av: Emma

Den första tallriken ser asläskig ut. Jag hade också ätit på stan =) Men den andra ser smaskig ut!

Postat av: Linda

Ja dina knäcke mackor ser ju ätbara ut iaf :)

Nästa gång kanske jag vågar mig på att prova

2011-04-22 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback