Helgfrukost

Det fanns en tid då jag faktiskt trodde att jag saknade den där genen som gör att man vill bara ligga i sängen en hel dag eller ha en mysig filmkväll. Nu vet jag att det bara handlar om att ha rätt sällskap så det är ju bra att veta att jag inte är helt förtappad.

Men idag har det varit motsatsen till det där och jag håller på och fixar här hemma. Ska väl tänka ut något att äta till lunch också, men ingen måltid i världen kan slå det jag åt i imorse: helgfrukost efter träning. Den kombinationen är det bästa som finns i matväg. Det kan vara så att det t.o.m kommer att slå kvällens premiärgrillning.

Morgonjogg med ett varv på hinderbanan också, jag tycker att i princip varenda
hinder är asläskigt så det är både mental och fysisk träning att ta sig runt den

Yogurt med massa bär och fröblandning och en avocadomacka till det,
då blir det här en sån där dag då "Its a great day to be alive" får gå på repeat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback