Partypepp och valborgsförberedelser

Jag sa förut att jag behövde något nytt att peppsjunga till och nu har jag hittat det:


Move your body out on the floor
Put your troubles aside and start living
Anybody, can't let go
Throw away all your problems 'cause right now it's party time

Det är så enkelt, så trallvänligt och så PEPP. Håller på och gör en valborgsplaylist, där har den en given plats tillsammans med de andra blivande sommarplågorna

Vi är inte så lite överladdade här hemma. Imorgon kommer Lovisa över också för att plocka ögonbryn, färga hår, lägga ansiktsmask och allt sånt där som hör en vårrenovering till.

Och jag är kär! I ett par shorts den här gången också. De får kanske komma ut redan på lördag.



Första dubbelsatsen hallonmuffins är redan klara och imorgon gör jag en omgång daim- och kladdkakemuffins också, allt för att säkerställa att det inte är någon som ska behöva sitta på filten och sakna något sött till bubblet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback