Valborg i backspegeln

Igår hade vi lite valvorgsrenovering av oss själva hemma hos mig. Lovisa kom också över och det målades naglar, färgades hår, ansiktsmask på, osv. Jag tillbringade en hel del tid vid spisen också så nu finns det muffins så att det räcker till ett helt dagis. Och hemmagjord lakritsshots. Fast den ska man nog inte bjuda dagisbarnen på.

Packade till sent igår och håller tummarna för att jag inte glömt något viktigt. Åker till Uppsala efter jobbet och handlar all mat när jag kommer dit. Köra bil! Det skulle ju vara så himla typiskt om jag lyckas köra ihjäl mig, just den grejen står nämligen inte med på to do-listan.

Förra året var valborg startskottet för en galen sommar. Då drack jag te i parken och det krävdes en polis och en tennistränare för att mynta uttrycket "boys are toys". I år kommer jag inte dricka te, det blir ingen lekstuga heller och årets valborg har trots det otroligt mycket att leva upp till, men jag tror att den kommer att leverera. Så länge det finns sol och vänner på plats är jag glad.

Axplock från valborg 2010:

 
 
  
 
Älska skratt, solglasögon och mustascher

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi ska skratta oss igenom hela Valborg! Och mums va gott med muffins :) Ses imorn! Tagga! Mycket utropstecken, överladdad eller vad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback