Festivalfrestad

Skickade precis in min ansökan för att jobba på Peace&Lovefestivalen. Linda och hennes kompisar ska jobba och jag blev så sugen jag med när hon berättade om det. Nu återstår bara att se om jag får en plats. På Hultsfred jobbade jag med scenbygge och säkerhet men nu sökte jag information i första hand. Främst för att jag inte hinner komma och jobba innan festivalen öppnar.

Men även om man jobbar under själva festivalen så brukar man hinna se så mycket bra!



Kings of Leon! Och Volbeat!

Och Maskinen, Säkert!, Those Dancing Days, 30 Seconds To Mars, Underoath, Sator, The Sounds, Linnros, Adams-Ray, Jimmy Eat World, Journey, Forigner, Looptroop Rockers. Yey!

Och Timbuktu är ju så himla bra live. Och Wilmer X var det evigheter sen jag lyssnade på, och Hoola Bandoola band. Nostalgi!

Ge mig langos, underbara spelningar, solbrända näsor, frukostöl, backstagebarer och nyfunna vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback