Hästjazz

I sommar kommer Brad Paisley till Sverige! Det är synd och skam att jag inte kan komma på en enda person som skulle kunna tänka sig att gå och se honom med mig. Sen så är biljetterna väääldigt dyra också.

Och jag tror ändå att en Paisleykonsert är något som jag skulle föredra att se på hans hemmaplan tillsammans med Jenn. På någon utomhusscen där man innan konserten värmer upp med ett enda jättestort tailgate party och BBQ. Cowboyhattar hör till standardoufiten, ingen mobbar dig för att du dricker Bud Light och du vet redan på förhand att du kommer bli rörd till tårar av minst en av låtarna.

Inte så svårt att lista ut att jag pratat med min tvilling nyligen. Saknar henne, värmen, naturen, det vräkiga amerikanska och att allt är så himla enkelt ibland.


Kommentarer
Postat av: jOH

Jag ÄLSKAR Brad Paisley och mitt hjärta slog en volt nu när jag läste att han kommer till Sverige! När? Var? Vad kostar biljetterna?

Postat av: Jasmine

Ja men just det Johanna, förlåt det hade jag helt glömt bort! Han kommer den 24 aug, spelningen är på Cirkus i Stockholm och biljetterna kostar 750kr/st.

2011-04-12 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback