Ahh men åh

Varför kan jag inte få slå sönder lite saker redan idag?

Har fått ny jobbdator. Kul när det går snabbt och allt känns nytt och fräscht, men åhh orka hålla på och fixa med alla inställningar och favoriter igen. Ladda ner ditten och datten som behövs. Men jag gjordet. Det är inte det som är roten till allt ont idag.

Mobilen (iphone) började se lite trött ut och behövde laddas. Jag gjorde som jag brukar, tog usb-kabeln och kopplade den till datorn eftersom jag inte har någon laddaradapter på jobbet. Itunes var ju nu uppdaterat och då tyckte det att mobilen också behövde uppdateras. Jahaja, det är väl bara att göra som den säger tänkte jag.

FEL! FEL! FEL!

Mobilen måste återinstalleras och eftersom min senaste synkning av den är gjord på den gamla datorn (som vid det här laget är urblåst och halvvägs till Finland) så finns inget kvar. Nummer, bilder, appar, rubbet, borta.

Och alla mina anteckningar där jag skrivit ner alla tips, alla filmer jag borde se, alla restauranger som låter spännande, allt, allt, allt!

Och jag som precis slagit nytt rekord på yatzy. Suck.

Snacka om att ha problem alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback