Fredagsmys på blodigt allvar

Nä, den där utomhusbion i fredags regnade inne och det med besked. Det blev ingen vanlig bio heller och inget block party. Hemmakväll och sällskapsspel istället eftersom vi stack ut huvudet genom fönsteret och konstaterade att vi nog skulle gå under i den där syndafloden om vi försökte ge oss ut.

Jag vann i "kampen mellan kvinna och man". Två gånger. Sen ville inte Krister spela mer. He he.

Han ville spela yatzy istället. Ta revansch för förra helgen. Och det gjorde han, men besked. Han spelade så bra att han knep en andraplats på topplistan. Som den dåliga förlorare jag är så tog jag det inte så bra. Nu måste jag avinstallera appaen och ladda hem den igen för att nollställa topplistan för såhär kan jag ju inte ha det:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback