Fullsmockat

Hade (as usual) en toppenhelg i Göteborg. Ska visa sen vad vi gjorde den tiden då vi inte testade dejtingappar.

Men nu är jag sliten. Mina semesterveckor har varit ledigt från jobbet men ändå fullsmockade med grejer. Roliga grejer såklart, men inte så mycket vila. Inte så mycket "bara vara". Helgerna som har passerat mellan semesterveckorna har också varit rätt så fullsmockade. Sen i slutet av april har det varit rätt så fullsmockat.  

Nu väntar bara en halvsmockad helg. Konsert och skojigt besök på fredag, det blir kalas det. Men vet ni vad som händer sen på lördagen och söndagen?

INGENTING

Badkar och hemmakväll är vad som händer. Sov ut i egen säng är vad som händer.

Förhoppningsvis hinner min bokbeställning komma innan helgen. Isåfall så händer läsning på soffan också. 


Kommentarer
Postat av: josefin

mysigt, läsa bok och mysa i sängen låter faktiskt underbart något jag verkligen inte hade tackat nej till. Bara vara och stressa ner. men men de får vänta för min del. synd jag som vanligt jobbade när du va här men snart hoppas ja vi ses oftare min fina vän!

2011-08-08 @ 20:35:05
Postat av: Jasmine

Men snart är det inte långt kvar tills du också är inne i måndag-fredagliv med lediga helger :) Ja synd att vi missade varandra, men det var min enda chans till lite västkustbesök den här sommaren. Tur att vi snart ses på den här sidan Sverige! :) Puss

2011-08-09 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback