Vi hejdar oss lite med hösten tycker jag

Nä, nu vägrar jag allt det här pratet om att hösten är här. När jag kommer hem från semestern i slutet av september så kan vi kanske börja diskutera saken, men inte förrän dess. 

Det är ett litet genidrag det där nämligen, ta en sen solsemester och så vips så har man förlängt sommaren!

Nästa år gör jag samma sak för då blir det sensommarbröllop i Florida. Äntligen ska jag åka tillbaka, äntligen får jag träffa Jenn igen och äntligen så får hon sin prince Eric på riktigt. Förlovningen är inte officiell än, men svenska vänner får tidiga heads up för att hinna boka biljetter i tid, det är tur det. 

Men det är nästa sommar det. Ikväll badar och grillar vi för än finns det massa kvar av sommaren 2011.


Tvivlar inte på att det kommer bli ett roligt bröllop för de här två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback