Wordfeud

Alltså det här måste ju vara bästaste appen ever. Så himla beroendeframkallande.

De finns de som skulle säga att det har gått lite för långt när man ringer vänner mitt i natten för att berätta att man spelar mot en kändis, när man skryter om sina längsta ord på lunchen eller när man måste avreagera sig genom att nypa sin sprillans nya pojkvän (som är helt oskyldig) bara för att man blir sur när motspelaren snor den bokstav man tänkt använda.

Det har man inte. Herregud, det är ju bara ett spel.




Hehe, trodde ni på det där? Det är ju bara på liv och död menade jag.



Kommentarer
Postat av: Tove

Jag lägger till dig! Jag heter msgreb, men jag är lite rädd för att möta dig då jag tror (vet) att du är mer ordsmart! =)

2011-08-29 @ 22:32:53
Postat av: Jasmine

Jaha, är det DU?! Då är det game on! :)

2011-08-30 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback