En såndäringa enkät

Brukar du komma i tid:
Absolut inte. Så fort jag gått ut genom dörren för att ta mig någonstans så måste jag alltid vända tillbaka typ tre gånger efter grejer jag har glömt. Och som en bonus på det så är jag tidsoptimist också. Förlåt.

Har du bra kondition:
Nej, det kan man verkligen inte säga.

När blev du fotad senast:
I lördags, det finns en bild på mig och Knös i baren som förklarar varför jag inte klev upp förrän kl 15 i söndags.

Hur känner du dig nu:
Fortfarande litegrann med andan i halsen eftersom jag sprungit till tåget. Och så lite pirrig, är alltid det när jag ska träffa Krister.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart. Eller möjligtvis rosa.

Kan du laga mat:
Ja, och ibland så blir det faktiskt riktigt riktigt gott.

Vad pluggar du:
Inget.

Blir du bra på kort:
Nä, gör mig ofta till på kort.

När och varför grät du senast:
Igår kom det en liten tår under slutscenen i Niceville.

Var det pinsamt att svara på det:
Inte ett dugg, jag är väldigt gråtmild av mig och har gett upp hoppet om att kunna dölja det. Kommer med största säkerhet gråta minst två gånger till den här veckan.

Hade du en bra kväll i går:
Ja. Först blev jag bjuden på middag sen så blev det film och världens godaste kladdkaka i soffan. Och sen jättebra sex, tänk det ni.

Din favoritdryck på morgonen:
Vatten och te.

Är du nyttig?
Hallå, jag sa ju att jag åt kladdkaka igår.

Har du någonsin haft ett jobb:
Ja, flera stycken. Och ett just nu också som jag trivs väldigt bra med.

Är du blyg:
Nja, mest i närheten av någon jag är förtjust i, annars är jag nog rätt framåt.

Vilken tid gick du upp i dag:
Klockan sex.

Vilket tv-spel spelade du senast?
Super Mario på Wii, löjligt kul!

Vilket tv-spel är ditt favoritspel?
Mario på 8-bitars

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Jag blir fnissig efter 2-3 öl och jättefull om man adderar typ 6 drinkar.

Har du spytt offentligt?
Det har hänt, ja.

Jag sover:
Typ överallt. Värst var nog för ett tag sen då jag somnade sittande under matbordet (och ja, jag var nykter och det var inte ens sent på kvällen)

Vad sa du senast?
"Ses snart, puss puss" till Krister i telefonen.

Var du på någon festival i somras:
Ja, var funktionär på Peace & Love.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
När jag är riktigt arg eller ledsen ringer jag inte till någon. Sen beror det ju på vad/vem man är arg på, men oftast blir det nog pappa isåfall.

Vad skulle du behöva just nu:
Lite semester. Och massa pengar!

Har du snygga skor:
Det tycker jag.

Vad var det första du sa i morse:
"Grattis älskling"

Har du sovit i din egen säng i natt:
Nej, i Kristers.

Har någon annan sovit i din säng i natt:
Nej.

Har du körkort:
Ja.

Är du ensam nu:
Nej, jag sitter på ett fullspäckat tåg.

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Träffa baby Löwner för första gången, julbord, glöggfest och något skoj på söndag (typ Tom Tits)


Kommentarer
Postat av: Emma

Att rosa skulle bli en av dina vanligaste färger på kläder alltså, det trodde jag ju inte =)



Och den där laxlådan med fetaost vi gjorde sist, den måste ju räknas som ditt verk och den var så jäkla god.

Postat av: Jasmine

Nä, vem hade trott det för ett tag sen :)



Kul att du gillade laxen, vi får hitta på något nytt nästa gång!

2011-12-09 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback