Tjarå!

Nä hörni, nu lägger jag ner det här.

På väg till tåget imorse så slog det mig "nä, nu har jag ledsnat på att blogga". Alltså lägger jag ner.

Fortsätter förhoppningsvis att skriva ner mina tankar på andra, och framförallt privata, ställen. För det är ju därför jag har bloggat, för att kunna gå tillbaka och se vad man tyckte, tänkte och gjorde till exempel den 3 maj 2008.

Om man saknar mig så går det alldeles utmärkt att träffa mig IRL. Mindre sociala medier och mer social på riktigt, det känns bättre så.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag som älskar att följa din blogg! =)

Postat av: Jasmine

Va kul att du gjort det! Men tycker jag inte att det känns kul att skriva så blir det ingen rolig blogg heller.

2011-12-08 @ 16:41:04
Postat av: Emma

Jahaja.. :/

2011-12-08 @ 20:45:51
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: Emma

Oj, jag skulle skriva mer men kommentaren skicka iväg sig själv =) Tar du bort den eller kommer den ligga kvar? Det lär väl märkas iof.. Trist! Vi får se till att ses ist. då, hehe. Laga laxlåda nån mer dag kanske.

2011-12-08 @ 20:46:52
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: Nina

Nej vad tråkigt :( Med jag förtstår dig, lessnar också i perioder men kommer aldrig till skott att ta bort den hehe :)

2011-12-09 @ 08:08:36
URL: http://ninamagnusson.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Den får ligga kvar över helgen, sen så lösenordsskyddar jag den i väntan på att jag ska komma på hur jag ska spara ner allt på ett vettigt sätt innan jag plockar bort den.

2011-12-09 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback