Mina bröllopsnerver är redan på helspänn

Igår kom inbjudan till vårens stora händelse! Ingen kan ju ha missat hur mycket jag ser fram emot Tessan och Andreas bröllop och nu har det börjat bubbla av idéer bland tärnorna och jakten på klänning har startat. Mer om det kommer ni inte få läsa om här eftersom det är alldeles för mycket av det som inte passar en av läsarna som råka vara just den blivande bruden ;)

Mitt uppdrag som toastmadame kommer jag inte heller berätta så mycket mer om, annat än något nervöst utrop då och då kanske. Så stolt över förtroendet. Och nervös.

Igår såg jag brudklänningen på bild. Så himla bra att få ta de här grejerna en liten del i taget så att jag redan nu kan tömma tårkanalerna bara genom att titta på bilden då och då.

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback