Bio

Det var kärlek direkt när jag såg I rymden finns inga känslor. Ville liksom gå tillbaka in i salongen och se den en gång till. Så sent som imorse skulle jag och Linda bestämma film för kvällens biobesök och jag sa att jag kan tänka mig att se om den.

Eftersom den fortfarande går på bio så kan den ju inte finnas ute på DVD, men tänka sig att det är precis det den gör! Linda, det blir den och en söndagsbrunch i helgen, bara att boka en plats i soffan.

Ikväll blir det Winter's bone på bion istället. Och eftersom jag verkar vara ensam om i hela världen att vilja se Gränsen (svensk krigsfilm) så får jag väl gå själv på den nästa vecka. Har biocheck som snart går ut och gud hjälpe om jag skulle låta den förfalla bara sådär.


Kommentarer
Postat av: linda

ser fram emot söndags film i soffan! :)

2011-02-05 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback