Dubbelklant

Åh ibland tar det emot extra mycket att vara lite klantig. Typ som när man mejlar lönekontoret och frågar när sista dag att meddela sparad semester är.

Den var i oktober förra året.

Men jag kan ha en lösning (eller jag och jag, det var en kollega som tipsade hur han brukar göra och jag tänkte kopiera den rakt av helt enkelt) för två veckors semester är ju alltid roligare än semesterersättning.


Något annat som tar emot när man är klantig är dörrar.

Det vill säga om man går in i dem. Min fläskläpp och hela besöksskaran i SL:s reception kan intyga att det såg skojigt ut när jag igår utmanade snurrdörren där.

1-0 till dörren kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du gjorde alltså en Emma =)

Postat av: Jasmine

Precis!

2011-02-25 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback